reklam yönetimi.

Markanızı cümle alem duysun!

İnternet reklamcılığının önemi şeklinde bir cümleye tabi ki başlamayacağız. Çünkü biliyoruz internet reklamcılığının önemini artık herkes biliyor.

Analiz ve Strateji geliştirme.

İnternet mecraları artık çok kapsamlı ve rekabetin yüksek olduğu bir reklam alanlarına dönüştü. Reklamlarda başarı ise ancak doğru strateji ve detaylı analiz ile mümkündür.

Hedef Kitle Analizi

Öncelikle doğru hedef kitleye erişebilmek adına hedef kitle analizi yapıyoruz.

Ürün/Hizmet Analizi

Ürün ya da hizmetinizin internet alemindeki yerini, rakiplerinizin neler yaptığını tespit ediyoruz.

Bütçe Yönetimi

En düşük bütçe ile en yüksek verimi almanızı sağlayıp karlılığınızı arttırmayı hedefliyoruz.

Reklam Yönetimi

Çalışma Şekli

Genel Strateji Belirleme

Markanızın veya ürününüzün tanıtımı için hangi reklamların daha etkili olacağının tespiti.

Rastgele Hedefleme

Web sitenize belirlediğimiz strateji ve malum hedef kitle çerçevesinde genel reklamlar.

Detaylı Analiz

Belirli bir süreden sonra detaylı ziyaretçi analizi ile hedefe yönelik reklamlar.

Raporlama

Her ay detaylı analiz ve bu analizler çerçevesinde detaylı raporlama.